دانلود از اینستاگرام | ربات تلگرام ریگرام بات (regrambot)

بازدید: 468 بازدید

دانلود از اینستاگرام ، امروز در دنیای دیجیتال من بهتون یاد میدم با استفاده از ربات تلگرام به نام Regram، شما می‌توانید پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام را به راحتی بر روی گوشی‌خودتون دانلود کنید. علاوه بر ذخیره‌سازی پست‌ها و استوری‌ها، این ربات امکان دانلود ویدئوهای IGTV، کپشن‌ها، تصاویر پروفایل و بایو را نیز فراهم می‌کند.

Regam یکی از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین ربات‌ها در دنیای تلگرام است که در مقاله‌ای درباره معرفی ربات‌های تلگرام به آن اشاره کردیم.

تمامی امکانات Regram در گذشته رایگان بوده و اکنون به صورت پولی عرضه می‌شود، اما ویژگی “directdownload” این ربات همچنان رایگان می‌باشد، که در این مقاله به آن اشاره شده است. ویژگی “directdownload”، امکان ذخیره پست‌ها، استوری‌ها، IGTV، تصاویر پروفایل و بایو را به شما می‌دهد.

نام “directdownload” به آن اسم داده شده است، زیرا برای دانلود پست‌های اینستاگرام، شما باید آنها را از طریق دایرکت اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این ویژگی واقعاً کار را برای شما آسان می‌کند، زیرا نیازی به کپی کردن لینک از اینستاگرام و انتقال آن به تلگرام ندارید. در پایان، مرحله ذخیره و دانلود از طریق ربات تلگرام انجام می‌شود.

آموزش استفاده از ربات تلگرام ریگرام بات (RegramBot@)

 

مراحل دانلود از  اینستاگرام

1- وارد تلگرام شده، نام ربات رو بصورت Regrambot@ بنویسید و اون رو جستجو کنید.

دانلود از اینستاگرام
دانلود از اینستاگرام

از طریق لینک زیر میتونید به راحتی وارد ربات بشید.

ورود به ربات تلگرام

 

دنیای دیجیتال من یه مقاله دیگه هم درباره سئو اینستاگرام داره که خیلی به کارت میاد

اگه دوست داری که پیج اینستاگرامت رو رشد بدی و کلی فالوور جذب کنی بهت پیشنهاد میدم مقاله زیر رو حتما بخونی و نظرت رو باهامون به اشتراک بزاری

سئو اینستاگرام

2- بعد از ورود به ربات، گزینه Start رو بزنید. سپس زبان فارسی رو انتخاب کنید.

دانلود از اینستاگرام ریگرام بات

3- برای استفاده از ویژگی رایگان regram ، تحت عنوان directdownload باید / رو بزنید و  سپس /directdownload رو انتخاب کنید.

ریگرام بات

ربات regram bot

4- ربات از شما میخواد تا آی دی اینستاگرام خودتون رو وارد کنید. آی دی رو تایپ کرده و برای بات ارسال کنید. بعدش ازتون میخاد که تایید کنید که پیج شما همینه ؟ گزینه “آره” رو بزنید.
و در نهایت، برای شما یک یک کد فعالسازی میفرسته.

regrambot
regrambot

5- وارد اکانت اینستاگرامتون بشید و این کد رو در دایرکت اینستاگرام برای پیج Regrambotpage ارسال کنید. سپس پیام میده که اینستاگرام شما با موفقیت تایید شد.

دانلود استوری اینستاگرام

6- حالا کافیه که هر پست، استوری، هایلایتی و IGTV که دوست دارید رو برای پیج Regrambotpage در دایرکت اینستاگرام بفرستید. بعدش وارد ربات در تلگرام بشید و اون پست یا استوری یا … رو تحویل بگیرید و دانلودش کنید. مزیت استفاده از این روش اینه که حتی اگه اون پست یا استوری یا ریلز بعدا توسط کاربر پاک بشه شما اون رو توی تلگرام خودتون هم دارید و همچنین میتونید به کپشن و هشتگ های اون هم دسترسی داشته باشد و کپی اشون کنید.

دانلود پست اینستاگرام

خب این آموزش کاربردی هم تموم شد

امیدوارم که به کارتون بیاد و بتونید ازش برای دانلود از اینستاگرام استفاده کنید.

 

خلاصه :

در این مقاله دنیای دیجیتا من با ربات تلگرام Regram، می‌توانید پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام را به راحتی بر روی گوشی‌تان دانلود کنید. این ربات علاوه بر ذخیره‌سازی پست‌ها و استوری‌ها، امکان دانلود ویدئوهای IGTV، کپشن‌ها، تصاویر پروفایل، و بایو را نیز فراهم می‌کند. Regram یکی از محبوب‌ترین ربات‌های تلگرام است و تمامی امکانات آن از جمله ویژگی “directdownload” به صورت رایگان در دسترس است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد پست‌ها، استوری‌ها، IGTV، تصاویر پروفایل، و بایو را به راحتی ذخیره کنید. برای استفاده از این ویژگی، شما باید مطالب مورد نظر را از طریق دایرکت اینستاگرام به اشتراک بگذارید و سپس مراحل آخری ذخیره و دانلود را از طریق ربات تلگرام انجام دهید.

ادامه مطلب